پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آستانه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان این بخش و فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

متن پیام علی مطهری به شرح زیر است:

خداوند متعال را سپاسگذاریم در بهمن ماه ۱۴۰۱، در چهل و چهارمین سال پرافتخار و پربرکت انقلاب اسلامی، همراه و همگام با دانش آموزان عزیز و همکاران گرامی در سنگر مقدس تعلیم و تربیت، با برنامه های متنوع قرآنی، علمی، ورزشی و فرهنگی خود، دهه فجرانقلاب اسلامی را با عظمت تر از سال های گذشته جشن گرفته و با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستیم.

اینک در اسفند ماه ۱۴۰۱ و در تقارن با ماه معظم شعبان، ماهی که شخصیت های بزرگ و ارزشمندی از ستارگان آسمان ولایت و امامت در آن دیده به جهان گشودند تا راهنمای هدایت بشریت شوند و نیز ماه ولادت با سعادت قطب عالم امکان که جهان در انتظار ظهور اوست، به افتخار گرامیداشت چهل و سومین سال تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، در حقیقت نظاره گر دست آوردی از انقلاب شکوهمند اسلامی شویم.

نهادی که مقام معظم رهبری آن را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر معرفی فرمودند و امروز، حضور امور تربیتی پشتوانه عظیم معنوی در نظام مقدس اسلامی است.

باور دارم هر یک از برادران و خواهران در هر سطحی از آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف آن سهیمند؛ اما هر نقشی که در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی و در راستای نیل به حیات طیبه باشد برجسته خواهد بود، همان نقشی که هدایتگر نسل دانش آموز در تمام ابعاد فردی و اجتماعی و در پرتو تعالیم اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی باشد و نوجوانان میهن بزرگ اسلامی را در برابر تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی بیمه کند و مصونیت بخش آسیب های اجتماعی باشد.

به عظمت و شکوه این نقش ها و این تعالیم ارزشمند معنوی، بر خود فرض می دانم از همه فعالان و نقش آفرینان عرصه پرورشی و فرهنگی قدردانی کنم.

اینجانب ضمن تشکر از همه معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، تلاش همه مدیران، دبیران، آموزگاران و معاونان آموزشی و اداری مدارس، کارکنان اداری و عزیزانی که در هر مسئولیتی یار و یاور، همراه و مشاور، همکار و همیار با برنامه ریزان و مجریان نهاد مؤثر و تنومند امور تربیتی هستند ارج نهاده و از خداوند متعال برای همگان توفیق روزافزون الهی و عنایت خاصه حضرت ولیعصر عج (ع)، تحت رهبری مقام معظم رهبری خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار