پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی

قزوین(پانا) - نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در پیامی سالروز تاسیس کانون‌ها‌ی فرهنگی تربیتی را تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی

متن پیام به شرح زیر است

باسمه تعالی

مهارت‌آموزی در کنار دانش‌اندوزی و تقویت ارزش‌های اخلاقی در دانش‌آموزان و پرورش نسل انقلابی با در نظر داشتن تربیت تمام ساحتی، مهم‌ترین راهبرد نظام تعلیم و تربیت است. از این رو نقش کانون‌های فرهنگی تربیتی به عنوان فضاهای تربیتی و آموزشی مکمل، بیش از پیش مورد توجه خواهد بود.

برنامه‌های آموزشی و پرورشی کانون‌ها، به‌عنوان مراکز رشد و تعالی دانش‌آموزان در دوره‌ای که دشمنان این مرز و بوم حساب ویژه‌ای بر پتانسیل نوجوانان و جوانان باز کرده اند، می‌تواند نقش موثری در ایجاد نشاط و تقویت بنیان‌های اجتماعی داشته باشد. بی‌تردید کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی یکی از پویاترین و مهم‌ترین مجموعه‌های آموزش و پرورش به‌شمار می‌رود که اهمیت و جایگاه بسزایی در حیات فرهنگی و اجتماعی جامعه ایفا می‌کنند.

هفته اول اسفند ‌ماه که مصادف با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی است فرصت مناسبی است که قدردان خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی تربیتی استان قزوین به ویژه مدیران، کارشناسان و اعضای ارجمند آن باشیم و این روز را به ایشان تبریک عرض نموده و بدین‌وسیله از زحمات و خدمات ایشان قدردانی کنیم. قطعاً بخشی از انتقال الفبای آموزش، تعمیق و گسترش آوازه هنر به نسل نوجوان و جوان در این مراکز فرهنگی تربیتی، شکل می‌گیرد که سال‌هاست با همت و تلاش نیروهای خدوم، همچنان رسالت خود را دنبال می‌کند و با وجود مدیرانی توانمند و خلاق، جبران کاستی را در تربیت و غنا بخشیدن به اوقات فراغت فرزندان میهن اسلامی به عهده دارند.

امید است این مناسبت بهانه‌ای باشد برای همه مسئولان، همکاران فرهنگی، اولیا و خود دانش‌آموزان در حضور، توجه بیشتر، شناخت بهتر از برنامه‌ها، فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و کارکردهای چنین مراکزی که در استان قزوین ۲۱ کانون فرهنگی تربیتی در ۱۴ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش در حال ارائه خدمات هنری، فرهنگی و تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار