صدور اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در استان کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور اولین مجوز تطبیق تاسیس کودکستان‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
صدور اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در استان کهگیلویه وبویراحمد

سیدجلال رحیمی اظهار کرد: در گذشته مهدکودک ها متولی دیگری داشت که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اکنون به مأمن و دامان متولی اصلی خود، یعنی آموزش و پرورش بازگشته است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین راستا جلسات توجیهی و اطلاع‌رسانی جامع کارشناسان به متقاضیان مراکز کودکستان ها پیرامون تبیین فرآیند تطبیق مجوز تاسیس در سامانه smttk.gov.ir سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، منجر به استقبال و افزایش میزان ثبت درخواست متقاضیان در سامانه شده است.

وی گفت: تاکنون تعداد ۲۰۵ درخواست تطبیق مجوز تاسیس کودکستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در سامانه شهرستان‌ها و مناطق در حال بررسی است.

رحیمی بیان کرد: با همکاری و تلاش اعضای هسته گزینش استان پرونده تعداد ۱۲۰ نفر از متقاضیان مورد بررسی قرار گرفتند و جهت طرح در شورای نظارت بر کودکستان های استان به رابط سامانه استانی ارجاع داده شدند که تاکنون ۵۸ نفر از آنها به تایید شورای برنامه‌ریزی و نظارت بر کودکستان‌های استان رسیدند.

معاون آموزش ابتدایی استان در ادامه تصریح کرد: با تلاش رابطین سامانه در سطح شهرستان‌ها و مناطق، هسته گزینش استان و اعضای کارگروه شورای نظارت بر کودکستان های استان تا پایان اسفند فرایند تطبیق مجوز تاسیس کودکستان‌ها در استان را به پایان خواهیم رساند و برای کلیه افراد متقاضی گواهی مجوز تطبیق صادر خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه وزارتی همه کسانی‌که از آموزش وپرورش و سازمان بهزیستی مجوز مهدکودک و پیش دبستانی دارند باید جهت تطبیق مجوزهای تاسیس خویش به سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به نشانی smttk.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار