مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

شهادت مسیر عزت و افتخار است

چابهار (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت شهادت راه و مسیر رسیدن به عزت و افتخار است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت مسیر عزت و افتخار است

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان به عنوان اختتامیه جشنواره ملی طلایه داران شکوه ایران زمین صبح امروز یکم اسفند با حضور خانواده شهید ۱۱ ساله دوران دفاع مقدس «سبیل اخلاقی» از نیکشهر، زهرا پناهی روا مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در چابهار برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا، اظهار کرد: شهادت مسیر عزت و افتخار است و مکانی که به یاد شهدا مزین شود، قطعا مقدس است.

حسنعلی میرعبدی خانواده شهدا را اسطوره های صبر و مقاومت دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم به صورت عملی و در رفتار و افکارمان ثابت کنیم که پیرو واقعی شهدا هستیم.

گفتنی است شهید سبیل اخلاقی متولد نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان، به عنوان مظهر وحدت در کشور شناخته می‌شود که برای دفاع از کشور در زمان جنگ تحمیلی، با وجود داشتن سن کم از شرقی ترین نقطه کشور به غرب کشور و مناطق عملیاتی رفت. این شهید، از نوجوان ترین شهدای اهل سنت در دفاع مقدس محسوب می‌شود که این یادواره با محوریت این شهید دانش آموز و همچنین غلامحسن میرحسینی از شهدای شاخص فرهنگی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار