اقدام ستودنی کنعانی‌زادگان؛ هر کاری کردم دلی بود

تهران (پانا) - محمدحسین کنعانی‌زادگان با امین مروانی، فوتبالیست دست‌فروش تیم استقلال ملاثانی تماس گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدام ستودنی کنعانی‌زادگان؛ هر کاری کردم دلی بود

امین مروانی بازیکن تیم استقلال ملاثانی در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، گل پیروزی استقلال ملاثانی برابر چادرملو را به ثمر رساند تا تیمش در رتبه دهم جدول قرار بگیرد اما پس از این مسابقه، تصویری از این بازیکن در حین دست‌فروشی منتشر شد تا توجه اهالی فوتبال به او جلب شود. عکس‌های امین به سرعت در فضای مجازی دست به دست چرخید و خیلی از ستاره‌های فوتبال هم تصویر دست‌فروشی این بازیکن را دیدند.

پس از آن یکی از بازیکنانی که اتفاقا هم‌استانی مروانی هم است، با او تماس گرفت. صحبت از محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر است. محمدحسین که خودش هم خوزستانی است و از قضا با سختی به این درجه از موفقیت رسیده، با دیدن تصاویر دست‌فروشی امین حسابی احساساتی شد و بلافاصله از طریق دوستانش با او تماس گرفت.

کنعانی‌زادگان که همین چند روز قبل هم پیراهنش را برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی به فروش گذاشت، دوباره کار قشنگی انجام داد و به امین قول داد هر کاری که در توانش است، برای او انجام دهد. شنیدیم در این مکالمه کنعانی‌زادگان قول کمک مالی را هم به مروانی داد و در کمتر از چند ساعت به قولش عمل کرد و مبلغی را به حساب امین واریز کرد تا بتواند اموراتش را بگذراند. مروانی هم از این‌که ستاره تیم ملی با او تماس گرفته به شدت خوشحال شد و بابت این کار کنعانی‌زادگان از او تشکر کرد.

بعد از این ماجرا با محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم. او به خبرورزشی گفت: دوست ندارم خیلی در این خصوص حرف بزنم. هرکاری کردم دلی بود. دوست داشتم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای امین انجام دهم. او با استعداد است و می‌تواند فوتبالیست موفقی شود. خودم با سختی فوتبالیست شدم و کاملا او را درک می‌کنم. دلم می‌خواهد امین به آرزویش برسد و من هم اگر کاری از دستم برمی‌آید، با کمال میل انجام می‌دهم.

اضافه می‌شود مبلغ به‌دست‌آمده از فروش پیراهن تیم ملی به صورت کامل صرف خرید اقلام مورد نیاز برای مردم خوی شده و این اجناس طی ۴۸ ساعت آینده به خوی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار