فراخوان برگزاری دومین مسابقه استانی خط تحریری ستارگان نامیرا در شیروان

شیروان (پانا) - دومین مسابقه استانی خط تحریری ستارگان نامیرا توسط انجمن خوشنویسان شیروان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان برگزاری دومین مسابقه استانی خط تحریری ستارگان نامیرا در شیروان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و آشنایی با سبک زندگی شهدا و مکتب شهید سلیمانی و انتقال این فرهنگ به ویژه به دانش آموزان و دانشجویان عزیز اعلام کرد.

ابراهیم عباسپور در رابطه با محورهای این مسابقه نیز گفت: محورهای فراخوان در بخش اصلی با موضوع فرهنگ شهید و شهادت، در بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی و در بخش نمایشگاهی (غیررقابتی) خواهد بود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: از آثار ارسالی هنرمندان خوشنویس نمایشگاهی برپا خواهد شد.

رمضانعلی رازقی افزود: در بخش نمایشگاهی (غیررقابتی) همزمان با اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان، نمایشگاه خط تحریری در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث براساس محورهای تعیین شده برگزار می شود و علاقمندان در این بخش می توانند آثار خود را به منظور شرکت در نمایشگاه ارسال کنند.

رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان نیز در رابطه با نحوه برگزاری این مسابقه اظهار کرد: همه هنرمندان عزیز می توانند در بخش مسابقه (رقابتی) براساس محورهای تعیین شده برای مسابقه، با ارسال آثار در قالب خط تحریری نستعلیق که از سوی داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت در این بخش شرکت کنند.

علی رحیمی قالب مسابقه را خط تحریری نستعلیق عنوان کرد و در رابطه با مقررات شرکت در این مسابقه نیز گفت: آثار ارسالی به مسابقه در دو رده سنی امید تا 18 سال و رده سنی بزرگسال از 18 سال به بالا مورد داوری قرار خواهند گرفت و آثاری که خارج از قالب خط تحریری باشند از بخش مسابقه خارج و پس از بررسی و تائید در بخش نمایشگاهی به نمایش در خواهند آمد.

وی با بیان اینکه هر هنرمند حداکثر مجاز به ارسال ۳ اثر در اندازه a۳ یا a۴ در این مسابقه خواهد بود افزود: آثار ارسالی ترجیحا با پاسپارتو و همراه با فرم تکمیل شده ثبت نام باشد و به شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی حضور و تقدیرنامه اعطاء خواهد شد.

رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان گفت: آیین اختتامیه، تجلیل از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه همزمان با ایام بزرگداشت روز شهدا ۲۰_۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و همه شرکت کنندگان عزیز می توانند جهت آگاهی از مراحل برگزاری این مسابقه از طریق کانال های اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی به آدرس negarestanrahimi@ عضو شوند.

رحیمی در پایان اظهار کرد: همه علاقمندان به شرکت در این مسابقه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز می توانند اصل آثار خود را تا سیزدهم اسفند ۱۴۰۱ به دبیرخانه انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان واقع در خیابان شفای ۵ پلاک ۴۷(نگارستان) ۰۹۱۵۳۸۵۹۴۷۷ به صورت حضوری تحویل و یا از طریق شرکت پست ارسال کنند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار