معاون استاندار ایلام:

اردوگاه دانش‌آموزی در ایلام احداث می‌شود

ایلام (پانا) - معاون عمرانی استاندار ایلام از ایجاد دو اردوگاه دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت انجام مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه دانش‌آموزی در ایلام احداث می‌شود

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در بازدید از دو منطقه در شهرستان چرداول برای مکان‌یابی اردوگاه‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: ساخت اردوگاه دانش‌آموزی جزء مصوبات سفر رئیس‌جمهور است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه برای اردوگاه دانش‌آموزی، افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوزات از دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی اخذ شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تأسیسات و کارخانه‌ها و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتورهایی است که در انتخاب منطقه موردنظر برای انتخاب اردوگاه باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه موردنظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه‌ها مشخص و عملیات ایجاد آن آغاز می‌شود، تصریح کرد: اردوگاه دانش‌آموزی محیطی آموزشی تربیتی است که با مجوز رسمی آموزش‌وپرورش، در راستای تحقق اهداف شش‌گانه تعلیم‌وتربیت، برای تکمیل و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس ایجاد می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار