با حضور جمعی از مسئولان خراسان جنوبی؛

مدرسه شبانه روزی درح افتتاح شد

افتتاح ۴۰طرح آموزشی، تربیتی در دهه فجر و آغاز عملیات اجرایی۴طرح دیگر

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت دبیرستان شبانه روزی ۹ کلاسه ی درح شهرستان سربیشه به همراه خوابگاه ۹۰ نفری دانش‌آموزی آن به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه شبانه روزی  درح افتتاح شد

سید علیرضا موسوی نژاد در این آیین که باحضورمدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان وتنی چندازمسؤلین سربیشه برگزار شد، اظهارکرد:درسال های اخیر۷پروژه با۶۰کلاس درس،بامشارکت موسسه خیریه نیک گامان جمشید، عملیاتی شده است.

وی، با اشاره به افتتاح ۴ طرح ازاین پروژه های آموزشی، پرورشی و تربیتی، بیان کرد: دبیرستان نه کلاس درس و خوابگاه ۹۰ نفره ، در زمینی به مساحت قریب ۵ هزار و ۳۲۰ متر و زیر بنای ۲ هزار و ۸۸۱ متر مربع با ۲ هزار و ۸۸۱ متر محوطه سازی و ۲۷۴ متر دیوار کشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که مبلغ ۵۱ میلیارد تومان توسط موسسه نیک گامان تامین شده و مابقی هزینه از محل اعتبارات دولتی تامین و هزینه شده است، عنوان کرد: پروژه شش کلاسه شهرستان درمیان نیز که در ایام الله دهه مبارک فجر، به بهره برداری رسید، عملیات اجرایی آن با مشارکت این مؤسسه خیریه آغاز و به سرانجام رسیده بود.

به گفته موسوی نژاد؛ در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری تعداد ۴۰ پروژه علمی آموزشی ، پرورشی و تربیتی با ۱۱۲کلاس دست به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعداد ۴ پروژه با ۴۲ کلاس درس در استان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار