در گفت‌وگو با پانا:

علی فیروزی :داوران نباید تلافی اشتباهات علیه پرسپولیس را سر ما خالی کنند

می خواهیم تیم را از سقوط نجات دهیم/نفت آبادان محکوم به شکست پرسپولیس است

تهران (پانا) - سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است این تیم برای رهایی از قعر جدول باید از همین هفته شروع به کسب پیروزی کند و مقابل پرسپولیس محکوم به بردند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
علی فیروزی :داوران نباید تلافی اشتباهات علیه پرسپولیس را سر ما خالی کنند

امیرحسین اشرفی / علی فیروزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به رویارویی با پرسپولیس گفت: «هیچ بازی آسانی در لیگ نداریم. امسال واقعاً لیگ سخت و دشواری داریم که مقابل هیچ تیمی نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که برنده خارج می‌شوید. همه نزدیک به هم هستند و تا لحظه آخر باید تلاشت را بکنی. هم‌بازی‌ها برای پائین جدولی‌ها دشوار است و هم بالای جدولی‌ها. ما می‌خواهیم از منطقه سقوط رها شویم و تیم‌های بالانشین دوست دارند، تمام امتیازات را بگیرند. بازی با تیم قدرتمند پرسپولیس هم مثل همیشه سخت ‌و جذاب است.»

وی افزود: «ما شرایطی داریم که باید ببریم. مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم. بچه‌ها شرایط حساس این بازی را درک کرده‌اند و می‌دانند برای ثانیه‌ها هم باید جنگید. اینکه بازیکنان چه عملکردی در زمین داشته باشند و تا چه حد بتوانند فرامین تاکتیکی مربی را اجرا کنند، دیگر بستگی به‌روز بازی دارد. تمام تلاش بچه‌ها این است که از همین هفته استارت بزنیم و به مردم آبادان قوت قلب بدهیم که این تیم سقوط نمی‌کند. پیش‌بینی نتیجه بازی سخت است اما ‌قول می‌دهیم باتمام توان بازی کنیم و امتیاز بگیریم.»

سرپرست نفت آبادان تصریح کرد: «باید همه جوره مراقب پرسپولیس باشیم. آن‌ها تیم قدرتمند و قابل‌احترامی هستند که بازیکنان بزرگی هم دارند. نباید به‌راحتی به آن‌ها فضای کار بدهیم. خوبی این‌طور بازی‌ها این است که علاوه بر انگیزه تیمی، انگیزه شخصی بازیکنان هم بالاست و این به تیم کمک می‌کند. بازیکنان می‌دانند نسبت به بقیه بازی‌ها پوشش بیشتری دارد و دیده می‌شوند. برای این بازی فقط حسین ساکی بازی قبلی به‌اشتباه کارت چهارم را گرفت که نامه زدیم و نمی‌دانیم کارتش برمی‌گردد یا نه. اگر قبول نکنند، ساکی را نداریم و فاخر تهامی هم شاید آماده بازی باشد.»

علی فیروزی گفت: «من احترام زیادی برای یحیی گل محمدی قائلم و دوست من است. اینکه در بازی با آلومینیوم برای پرسپولیس اشتباه داوری صورت گرفته و آن‌ها از کسب پیروزی محروم شده‌اند، نباید تلافی‌اش را سر صنعت نفت آبادان دربیاورند. امیدوارم این‌طور نباشد و ما نگران داوری هستیم. تیم ما هم به گواه کارشناسان ۳ تا ۴ بازی از داوری لطمه دیده است. متأسفانه امسال خیلی اشتباهات زیاد بوده و اگر قرار باشد کسی طلب داشته باشد، این ما هستیم که طلب داریم. امیدواریم داور قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد و سوت‌هایش هم طوری باشد که حق هیچ تیمی ضایع نشود.»

وی تأکید کرد: «تیم ما با تاوارس شروع خیلی خوبی داشت. اما مصدومیت ۲ بازیکن اصلی تیم مثل طالب ریکانی و بیت سعید باعث شد روند ما دچار مختل شود. تیم‌هایی مثل صنعت، بازیکنان آن‌چنانی ندارند. وقتی مهره‌های کلیدی‌شان مصدوم می‌شود، شرایطشان سخت می‌شود. بااین‌حال ما امید زیادی داریم تا مقابل پرسپولیس بتوانیم دست‌پر زمین را ترک کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار