با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره قرآن عترت و نماز برگزار شد

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر راور در جوار مزار شهید سلیمانی

کرمان(پانا) - برای اولین بار در استان کرمان، جشن تکلیف (جشن عبادت) دانش‌آموزان پسر پایه هشتم مدارس شهرستان راور در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر راور در جوار مزار شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور، غلامرضا محمودی، مدیر آموزش و پرورش راور در این مراسم گفت: لازم است با برنامه ریزی، هم‌اندیشی و طرح ایده های خلاقانه، ناب و جذاب در حد وسع و امکانات، جشن تکلیف پسرانه را شاد و به‌یاد ماندنی برگزار کرد، در همین راستا امسال با نظر همکاران و صاحب‌نظران تصمیم گرفتیم جشن تکلیف پسران را در قالب یک اردوی یک‌روزه دانش آموزی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار کنیم تا خاطره تک تک لحظات این روز در ذهن دانش آموزان ثبت شود.

وی هدف از برگزاری جشن تکلیف را آگاه کردن نوجوانان به احکام و فرایض دینی، واجبات و محرمات دین برشمرد و افزود: صحبت درباره احکام و مسائل شرعی و همچنین مسائل مهم اجتماعی همچون مسئولیت پذیری، برخورداری از عفاف و حیا، رفتار درست اجتماعی در این مراسم به شدت تاثیرگذار است و اهمیت بسیاری دارد.

گفتنی است: جشن تکلیف ویژه پسران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله پرده خوانی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر همراه بود و در پایان این مراسم با ضیافت نهار از دانش آموزان پذیرایی شد.

بر پایه این گزارش جشن تکلیف بیش از ۲۷۰ نفر دانش آموز پایه هشتم با حضور مدیر کل دادگستری استان کرمان، امام جمعه و فرماندار راور، معاونین پرورشی و سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان راور و جمعی از مسئولین در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار