استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

ضرورت نهادینه شدن تکریم جایگاه معلمان و متولّیان آموزش و پرورش

بجنورد( پانا) - استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونان این مجموعه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، با بیان اینکه پیشرفت کشور در سایه تعلیم و تربیت درست محقق می شود، گفت برای رسیدن به تعلیم و تربیت درست باید جایگاه معلمان و متولیان مجموعه آموزش و پرورش را ارج نهاد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نهادینه شدن تکریم جایگاه معلمان و متولّیان آموزش و پرورش

محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر این موضوع که امروزه سیستم‌های هوشمند در دنیا حرف نخست را می زنند، گفت: باید ماهم از این موضوع غفلت نکنیم؛ پس اهمیت دادن به آموزش و پرورش چه در ابعاد فیزیکی و چه امکانات و تجهیزات بسیار مهم خواهد بود.

ایشان بر ترویج فرهنگ صرفه جویی تاکید کرد و افزود: دانش آموزان امروزه بیشتر مصرف گرا شده اند، بنابراین در دروسی همچون انشا صرفه جویی در سوخت و یا سایر موضوعات باید تبیین شود که البته در گام نخست برای تحقق این موضوع باید به خودشناسی دست یابیم .

محمد رضا حسین نژاد تصریح کرد: امروز انگیزه درس خواندن در مدرسه و دانشگاه باید به گونه ای باشد که دانش آموز و دانشجو طالب عدم تعطیلی فضای آموزشی خود باشد.

وی بر ارتقا و بروز شدن دانش معلمان نیز تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم پیشرفتهای کشور را به دانش آموزان انتقال دهیم باید با معلمان آگاه از مسائل علمی و سواد رسانه ای مسیر درست را به دانش آموزان نشان دهیم.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار