مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

برگزاری امتحانات نهایی یکی از موضوعات مهم نظام تعلیم و تربیت استان و کشور است

بجنورد (پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در دبیرستان 15 خرداد شهرستان بجنورد و در بازدید از حوزه برگزاری امتحان نهایی نوبت دی ماه گفت پایه دوازدهم به دلیل ایجاد سابقه تحصیلی و تاثیر قطعی در رتبه آزمون سراسری، یکی از موضوعات مهم نظام تعلیم و تربیت استان و کشور است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی یکی از موضوعات مهم نظام تعلیم و تربیت استان و کشور است

ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی ماه در رشته های نظری و برای کسانی که قصد تکمیل سوابق و اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم هستند و همچنین به منظور ترمیم و ارتقاء سوابق تحصیلی دانش آموزان جهت ورود به دانشگاه ها اجرا می شود.

اکبری بیان کرد: 3753 داوطلب با 16593 نفر درس در آزمون دی ماه استان شرکت کرده اند که در ۱۶ حوزه اجرای آزمون نهایی در سطح استان سازماندهی شده اند. همچنین در یک حوزه تصحیح متمرکز کار تصحیح الکترونیکی انجام می شود.

اکبری در پایان افزود : با توجه به حساسیت آزمون نهایی در ایجاد سابقه تحصیلی دقیق و مطمئن ، همه عوامل حوزه های اجرا و ناظرین امتحانات نهایت تلاش خود را به منظور اجرای صحیح، دقیق و مطمئن امتحانات به کار می گیرند و این دوره از امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده از سوم دی ماه آغاز شده و تا بیست و ششم دی ماه ادامه دارد.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار