علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی شد

ارومیه (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، در حکمی علی مطهری را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‎ های فرهنگیان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی و فرهنگیان استان آذربایجان غربی در سالن نیلوفر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جواد جنگی تقدیر به عمل آمده و علی مطهری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی معارفه شد.

سید بابک هاشمی نکو مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان در آئین معارفه مدیر کل جدید اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هدف رتبه بندی فقط ارتقای معیشت نیست و هدف دیگر ایجاد رقابت و انگیزه است تا شاهد رشد آموزش و پرورش باشیم. هم اکنون دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن تلاش‌های انجام شده در این زمینه است و در شبکه های اجتماعی مانور می‌دهد. با تلاش‌های انجام شده در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان قرارداد خوبی منعقد شده است در بحث سهام مالکانه در صندوق ذخیره هم کار بزرگی انجام شده است.

طاهر بخش‌هایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در آئین تودیع مدیرکل سابق و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: تعلیم و تربیت تعطیلی ندارد، مدارسی در استان داشتیم که ۱۲ سال نیمه تمام رهاشده بودند در سال‌جاری به اتمام رسید. اگر امروز شاخص‌های فضا در استان تغییر کرده و رشد داشته در سایه تلاش‌های مسوولان استان و حمایت های ویژه استاندار آذربایجان غربی بوده است.

جواد جنگی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز ارتقای شاخص ها در بخش های مختلف را هدف خود در طی مدت مدیریت خویش عنوان کرد و گفت: ارتقای شاخص‌ها هدف اصلی بنده و تیم مدیریتی در آموزش و پرورش بود که با تلاش همکاران در این زمینه موفقیت های خوبی را به دست آوردیم؛ کمبود فضا و نیروی انسانی تاثیر مهمی در ارتقای کیفیت یادگیری داشته و دارد.

علی مطهری، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز گفت: هر فردی به وسع خود توانسته است به این نهاد خدماتی ارائه دهد و نقشه راه در این مسیر سند تحول است.

وی بیان کرد: برنامه راه در مسیر تعلیم و تربیت مشخص است برای پیاده کردن این برنامه و تحقق سند به تمام معنا نیازمند برونداد و دروندادهایی هستیم؛ در نظام تعلیم و تربیت برون دادها مشخص است و باید افرادی تحویل این جامعه داد که در چهارچوب شاخص‌های سند تحول بنیادین تربیت شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار