منتظر مصاحبه امید نورافکن بر ضد کارلوس کی روش باشید

تهران (پانا) - امید نورافکن ستاره سپاهان می‌توانست با بازی در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی و با توجه به سن و سالش به لیگ های معتبر اروپایی ترانسفر شود اما کارلوس کی‌روش این فرصت را از او گرفت.

کد مطلب: ۱۳۲۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
منتظر مصاحبه امید نورافکن بر ضد کارلوس کی روش باشید

به گزارش خبرورزشی، کم نیستند کسانی که معتقدند جای امید نورافکن مدافع چپ فیکس دوران اسکوچیچ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خالی بود.

تیم ملی کشورمان در دیدارهای جام جهانی قطر به شدت از ناحیه دفاع چپ احساس ضعف کرد تا اغلب کارشناسان روی اشتباه کارلوس کی‌روش در خط زدن امید نورافکن دست بگذارند.

نه میلاد محمدی و نه حتی احسان حاج‌صفی باتجربه، هیچ‌یک نتوانستند در دیدارهای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نقش موثری بازی کرده و به تیم ایران کمک کنند. رقیبان ما نیز ضمن شناسایی این نقطه ضعف از همین جناح ضربات زیادی به تیم ما زدند و ...

پس از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای ایران، خیلی‌ها گمانه‌زنی کرده‌اند که اولین مصاحبه علیه کارلوس کی‌روش را شجاع خلیل‌زاده انجام می‌دهد. این درست که شجاع خلیل زاده آماده حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در ترکیب تیم ایران را پیدا نکرد تا از روی نیمکت شاهد نمایش شاگردان قدیمی کارلوس کی‌روش باشد به دوران اسکوچیچ فکر کند اما شرایط امید نورافکن حتی از او بدتر است!

ستاره سپاهان می‌توانست با بازی در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی و با توجه به سن و سالش به لیگ‌های معتبر اروپایی ترانسفر شود اما کارلوس کی‌روش این فرصت را از او گرفت.

در همین راستا شنیدیم امید نورافکن منتظر روشن شدن تکلیف کارلوس کی‌روش است تا در صورت عدم تمدید قرارداد این مربی با انجام مصاحبه‌ای توفانی، حسابی از خجالت او درآید!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار