معرفی ۳ محصول فناورانه پارک فناوری پردیس در حوزه برق

تهران (پانا) - با برگزاری رویداد فناورانه "نونمایی" سه محصول تولید شده پارک فناوری پردیس در حوزه صنعت برق معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ۳ محصول فناورانه پارک فناوری پردیس در حوزه برق

در هفتمین رویداد نونمایی در صنعت برق پارک فناوری پردیس، سه محصول دانش‌بنیان این پارک معرفی شد.

دستگاه رودهدر جهت حفاری، بارگیری و باربری پیوسته (که راندمان و ایمنی را بطور چشم‌گیر افزایش می‌دهد)، لودرهای کوچک تونلی و معدنی جهت بارگیری و تخلیه از سه جهت (چپ، راست و روبرو)، سیستم نقاله جهت انتقال پیوسته مواد حفاری شده به خارج از تونل از دستاوردهای محققان یکی از شرکتهای این پارک در صنعت برق با کاربرد در حوزه معدن و از جمله محصولات عرضه شده در این رویداد بوده است. تمام محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند و دارای گواهینامه‌های مربوطه از جمله گواهینامه بین المللی ATEX و QAN است.

دومین محصول ارائه شده، انواع یوپی اس، رکتیفایرهای سبک و سنگین و همچنین تحقیقات در مورد انرژی‌های نو و تجدیدپذیر تولید شده در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بوده است.

تحقیقات و طراحی‌های انجام شده در این شرکت نه تنها کاملاً قابل رقابت با انواع خارجی است، بلکه در برخی موارد با فاصله چندین سال از سایر تحقیقات جهانی پیشی گرفته است. تولیدات حاصل از این طراحی‌ها علاوه بر کیفیت مناسب، معمولاً در مقایسه قیمتی از رقبای اروپایی خود عقب نیست.

تحقیقات و طراحی‌های انجام شده در این شرکت، همگی قابلیت صادرات و استفاده در کشورهای دیگر را دارند، تا آنجایی‌که در حال حاضر علاوه بر صادرات، بسیاری از محصولاتی که توسط شرکت‌های داخلی با استفاده از این طراحی‌ها تولید شده‌اند، از سوی ۶ شرکت مستقل خارجی در حال استفاده هستند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین محصول ارائه شده، خدمات یکی از شرکت‌ها است که شامل جامع‌ترین آزمایشگاه‌های CM (آنالیز روغـن سیسـتم‌هـای مکـانیکی و ترانسفورماتورها) در منطقه و جهان می‌شود.

مهمترین محورهای فعالیت این شرکت معرفی و بومی‌سازی فناوری مراقبت وضعیت درایران، ایجاد سیستم و بکارگیری برنامه‌های مراقبت وضعیت (CM) در صنایع مختلف، انجام تحقیقات CM و ارائه مشاوره تحلیل و ارزیابی‌های CM، ارائه خدمات آزمایشگاهی، آنالیز روغن تجهیزات مکانیکی و ترانسفورماتورها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار