مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هراقدامی که در آموزش و پرورش انجام می‌شود، در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان است

شهریار (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در آیین افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی با ظرفیت 9 کلاس درس، در روستای حصارساتی شهریار گفت هر اقدامی که در آموزش و پرورش انجام می‌شود، در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هراقدامی که در آموزش و پرورش انجام می‌شود، در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان است

آیین افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی با ظرفیت 9کلاس درس، در روستای حصارساتی شهریار با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در آیین افتتاح مدرسه 9 کلاسه روستایی آیت اله بروجردی روستای حصارساتی شهریار، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هر اقدامی که در آموزش و پرورش انجام می شود بخاطر رشد و تعالی دانش آموزان است.

وی افزود: تصاویر مدرسه قبلی، کاملا گویای وضعیت سابق این آموزشگاه است و آنچه امروز شاهد افتتاح آن هستیم، یک مجموعه استاندارد و با فضای آموزشی و ورزشی مناسب است که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و امیدواریم در این مکان رشد نخبگان و استعدادهای فراوانی ببینیم.

بهرامی در ادامه اظهار کرد: معمولا خیرین مدرسه ساز، فرایند احداث را آغاز کرده و سازمان نوسازی ادامه دهنده این راه تا پایان است و تفاوت ساخت این‌ آموزشگاه با سایر مدارس در این است که تمامی اهالی محلی، دهیاری، بخشداری، بسیج، شورای اسلامی به انضمام اداره کل نوسازی مشارکت داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ادامه داد: همراهی از آن جهت مقدس است که هر کس به هر اندازه، با نیت خیر و همدلی سهیم بوده است و امیدواریم این همدلی بین مردم و مسئولین نظام تعلیم و تربیت در سایر شهرها نیز وجود داشته باشد تا دانش آموزان ما از این مشارکت نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار