منصوری:

فاز نخست بیمارستان اسلامشهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت فاز نخست بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر شامل اورژانس و درمانگاه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فاز نخست بیمارستان اسلامشهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

محسن منصوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید آیت الله رئیسی از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی بیمارستانی اسلامشهر ۱۴ سال قبل آغاز شده و تاکنون کارهای آن به کندی پیش رفته است.

وی یادآور شد: از سال گذشته تسریع در عملیات اجرایی این بیمارستان در مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت کلی درج و بنا شد دولت برای اجرای آن تا ۴۰۰ میلیارد تومان کمک کند.

منصوری اظهار داشت: با این مصوبه عملیات اجرایی این بیمارستان سرعت گرفت و اکنون با حضور ۲۰۰ نیروی کار، به صورت سه شیفت این روند ادامه دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فاز نخست این بیمارستان شامل اورژانس و درمانگاه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و باقی آن نیز تا حداکثر یک سال و نیم آینده آماده بهره برداری می شود.

وی برنامه بعدی بازدید رئیس جمهوری از سفر به اسلامشهر را مترو اعلام و خاطرنشان کرد: احداث خط مترو اسلامشهر که بناست در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه پیدا کند، طرح بسیار مهمی است.

منصوری ادامه داد: این خط مترو باید کردیدر انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، توسعه خطوط ریلی در شهرستان های استان تهران اهمیت دارد.

به گفته وی، در شورای اداری مسائل استان و شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی مطرح و کارشناسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار