بیمارستان صحرایی مرند موجب محرومیت زدایی در عرصه درمان و پزشکی منطقه است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان روستای قاپلوق شهرستان مرند، این بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی را به نوعی محرومیت زدایی در عرصه درمان، پزشکی و بهداشت برای مردم منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان صحرایی مرند موجب محرومیت زدایی در عرصه درمان و پزشکی منطقه است

به گزارش ایرنا، عابدین خرم اظهار کرد: پس از رزمایش نیروی زمینی سپاه با عنوان اقتدار در منطقه مرزی ارس و پیرو آن، تصمیم گرفته شد تا قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بهداری شمال‌غرب نیروی زمینی با هماهنگی بیمارستان عارفیان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هلال احمر و قرارگاه عاشورای تبریز این بیمارستان ایجاد و به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی مرند کاملا مجهز بوده و دارای بخش های مستقل است. این بیمارستان در واقع تخصصی و فوق تخصصی بوده طوری که در حل مشکلات درمانی و بهداشتی مردم در این منطقه محروم بسیار موثر واقع می شود که البته نیاز منطقه احداث این بیمارستان بود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: احداث این بیمارستان با اقدام جهادی و انقلابی در حوزه بهداشت و درمان همراه شده و اکنون ۱۵۰ کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در این بیمارستان مجهز مستقر شدند.

خرم ادامه داد: بیمارستان صحرایی مرند تمام امکانات تخصصی و فوق تخصصی یک بیمارستان را داراست که با هماهنگی و همدلی مسئولان ذیربط به عنوان یک اقدام خداپسندانه و قابل تقدیر گشایش یافته است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این بیمارستان دعای مردم را به دنبال دارد، گفت: دعای مردم و رضایت مندی آنان موجب استحکام نظام می شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: خدمت به مستضعفین و خلق خدا موجب رضایت خداوند متعال می شود که البته مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

این درمانگاه تا ششم آذر ماه برای ارائه خدمات پزشکی در روستای قاپلوق شهرستان مرند مستقر است.

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه در روستای قاپلوق شهرستان مرند در بخش‌های مختلف اعم از پزشک عمومی، تخصصی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب و رادیولوژی افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار