ثبت‌نام بیش از 110 هزار داوطلب در آزمون دکتری

تهران (پانا) - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1402 پنجشنبه شب 3 آذر ماه پایان می‌یابد و امکان تمدید آن به دلیل آغاز مراحل اجرایی آزمون میسر نیست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از 110 هزار داوطلب در آزمون دکتری

حسن مروتی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 110 هزار داوطلب در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند، گفت: بهتر است متقاضیان شرکت در آزمون مذکور، در زمان باقی مانده در کمال دقت و آرامش اقدام به ثبت نام کنند و ثبت نام را به ساعات پایانی موکول نکنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه و اصلاحیه مندرج در سایت سازمان را به دقت مطالعه کرده و سپس کارت اعتباری ثبت نام را خریداری و اقدام به ثبت نام کنند.

مروتی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که، در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲، گفت: این آزمون در صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار