مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد

آمادگی آموزش و پرورش به منظور آموزش افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان در زمان بروز حوادث

زاهدان (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی استان گفت آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با آموزش صحیح میزان تاب‌آوری دانش‌آموزان را در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی افزایش دهد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش به منظور آموزش افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان در زمان بروز حوادث

حسین کیخا در چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان، معاونین و کارشناسان ناحیه دو در محل دفتر این مدیریت برگزار شد، با اشاره به برگزاری مانور سراسری زلزله در ۸ آذر گفت: بالا بردن ایمنی مدارس و افزایش سطح آگاهی مردم برای اینکه در مواقع زلزله چه اقداماتی می توانند انجام دهند از مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور زلزله است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای زلزله برای بالا بردن سطح آمادگی ها در مواقع بحران و خطر افزود: مدارس می توانند به عنوان پایگاه‌های امدادی اولیه در مواقع خطر مورد استفاده قرار بگیرند و آموزش دانش آموزان تأثیرات بسیار زیادی در کاهش مخاطرات خواهد داشت.

امین خاکسفیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان نیز در این جلسه بر آمادگی کامل مجموعه این مدیریت به منظور برگزاری مانور زلزله تاکید کرد و افزود: آموزش صحیح دانش آموزان به منظور آمادگی در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی می تواند کمک شایانی در کاهش آسیب ها شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار