چمران: اجازه نمی‌دهیم کسی به سرود و پرچم ما توهین کند

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ‌گاه اجازه داده نمی‌شود کسی به سرود و پرچم ما توهین کند، گفت تمدن ایرانی پیشینه‌ای چندین هزار ساله دارد و این تمدن به اندازه قدمت مجموع چند کشور اروپایی و آمریکایی است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
چمران: اجازه نمی‌دهیم کسی به سرود و پرچم ما توهین کند

مهدی چمران در یکصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم کسی به سرود و پرچم ما توهین کند، اظهار کرد: تمدن ایرانی پیشینه ای چندین هزار ساله دارد و این تمدن به اندازه قدمت مجموع چند کشور اروپایی و آمریکایی است، اما ایران در طول تاریخ باقی مانده که به لطف الهی و خون شهدا استوار باقی خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است صدماتی ببینیم اما دشمن با تمام تلاش خود نمی تواند کاری کند، یادآور شد: شب گذشته با نتیجه سنگینی شاهد باخت تیم ملی کشورمان بودیم اما تلاشی که برای این بازی انجام شد و دو گل که به کشور انگلیس زده شد، برای ما بسیار مهم است. باید بازیکنان را تشویق کنیم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

وی همچنین تصریح کرد: امروز استاندار تهران معرفی می‌شود و امیدواریم استاندار جدید که سابقه مناسبی دارد، موفق باشد، چرا که موفقیت استاندار، موفقیت پایتخت و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار