انتقاد جیمز کامرون از شخصیت‌های مارول و دی‌سی

تهران (پانا) - کارگردان هالیوودی یک بار دیگر از شخصیت‌های فیلم‌های مارول و دی‌سی انتقاد کرد و گفت آنها سطحی هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد جیمز کامرون از شخصیت‌های مارول و دی‌سی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که جیمز کامرون با مصاحبه با نیویورک تایمز تور مطبوعاتی «آواتار: راه آب» را به صورت رسمی آغاز کرد، در این مصاحبه گفت شخصیت‌های فیلم‌های مارول و دی‌سی، از بلوغ لازم برخوردار نیستند.

در این مصاحبه که بازیگران فیلم جدید «آواتار» شامل سم ورتینگتون، زوئی سالدانا و سیگورنی ویور هم حضور داشتند، کامرون گفت در فیلم جدید که داستانش ۱۵ سال بعد از فیلم اول اتفاق می‌افتد انتظار می‌رفت تا رسیدن به بلوغ در قهرمان‌هایش شامل جیم سالی و نیتیری تصویر شود و چنین بلوغی چیزی است که در شخصیت‌های فیلم‌های مارول و دی‌سی مشاهده نمی‌شود.

کامرون گفت: زویی و سم ۱۵ سال بعد از داستان قبلی، به عنوان والدینی مسئول دیده می‌شوند. وی افزود: در فیلم اول شخصیت سم از روی پرنده خود می‌پرد و با این پرش ایمانی دیوانه‌وار و تقریبا مانند خودکشی را از خود بروز می‌دهد که مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد. شخصیت زوئی هم جایی مجبور می‌شود بپرد و تصورش این است که برگ‌های بزرگ می‌توانند مانع سقوط او شوند. اما وقتی پدر و مادر باشی اینطور فکر نمی‌کنی. بنابراین من به عنوان فردی که پدر ۵ فرزند است می‌گویم وقتی شخصیت‌ها بالغ می‌شوند و متوجه می‌شوند مسئولیتی به جز بقای خود دارند، چه اتفاقی می‌افتد.

وی در ادامه حرف‌هایش به فیلم‌های مارول و دی‌سی اشاره کرد و گفت: وقتی این فیلم‌های بزرگ و دیدنی را تماشا می‌کنم می‌بینم شخصیت‌ها هر سن و سالی که داشته باشند به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار هنوز دانشجو هستند. این شخصیت‌ها هرگز به چیزهایی که واقعا در ما ریشه دارند و به ما عشق و هدف می‌دهند کاری ندارند. فکر نمی‌کنم این راه درست فیلم ساختن باشد.

کامرون در این مصاحبه به ساختن صحنه‌های زیر آب هم پرداخت و یادآوری کرد که بیشتر صحنه‌های این فیلم در مخازن بزرگ آب فیلمبرداری شده و بازیگران مجبور شدند تا تمرین نگه‌داشتن نفس برای چند دقیقه را انجام دهند تا او بتواند زمان طولانی‌تری در آب فیلمبرداری کند.

«آواتار: راه آب» از ۱۶ دسامبر در سینماها اکران می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار