تخلیه و بارگیری ۱۵ میلیون تن کالا در بندر امام(ره) طی ۴ ماه نخست سال جاری

تهران (پانا) - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تخلیه و بارگیری حدود ۱۵ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر امام (ره) در چهار ماه اول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تخلیه و بارگیری ۱۵ میلیون تن کالا در بندر امام(ره) طی ۴ ماه نخست سال جاری

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی با اعلام آمار تخلیه و بارگیری انواع کالاها در بندر امام خمینی (ره) افزود: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در پایان چهار ماهه نخست سال جاری ١۴ میلیون و ٩٢١ هزار و ۵۴٣ تن بوده است.

به گفته وی، میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در این بازه زمانی ٨ میلیون و ٧٨٣ هزار و ٢٧١ تن و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در مدت مذکور ۶ میلیون و ١٣٨ هزار و ٢٧٢ تن بوده است.

آقایی ادامه داد: در این مدت ٨٢ فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شده و به میزان ۵ میلیون و ١٣٨ هزار و ٧٠۶ تن کالای اساسی شامل غلات، روغن‌ خوراکی، نهاده‌های کشاورزی و دامی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افزود: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۴ میلیون و ٧۴٠ هزار و ۵٩۴ تن انواع کالای اساسی بارگیری و به مبادی مصرف درون کشور ارسال شده است.

وی تاکید کرد: اکنون ٢ میلیون و ۴٠٢ هزار و ۵٩٨ هزار تن انواع کالاهای اساسی در انبارهای این مجتمع بزرگ بندری نگهداری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار