در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

تاکید رتبه 1 ‌ریاضی بر نقش مدرسه و معلمان در قبولی کنکور؛ از کلاس‌‌های خصوصی کنکور استفاده نکردم

تهران (پانا) - رتبه یک کنکور ریاضی 1401، تلاش و پشتکار و حمایت خانواده و معلمان را عامل موفقیت در کنکور عنوان کرد و گفت مدرسه و معلمان نقش مهمی در آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور دارند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رتبه 1 ‌ریاضی بر نقش مدرسه و معلمان در قبولی کنکور؛ از کلاس‌‌های خصوصی کنکور استفاده نکردم

سیدحسین سیدمهدی جاسبی اهل تهران است و موفق به کسب رتبه یک کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شد. وی در گفت‌وگو با پانا نقش معلمان و مدرسه را در قبولی کنکور بسیار مهم عنوان کرد و گفت:‌ «کارهایی که در مدرسه برای آمادگی کنکور انجام می‌شود، واقعا موثر است. بخشی از قبولی خود را لطف خدا، تلاش و حمایت خانواده می‌دانم. همچنین نقش مدرسه و معلمان را برای آمادگی در کنکور بسیار موثر می‌دانم زیرا معلمان همواره پیگیر وضعیت تحصیلی ما بودند.»

رتبه یک کنکور ریاضی و فنی درخصوص استفاده از کلاس‌های خصوصی کنکور و نقش آن در قبولی و کسب رتبه یک، گفت: «در طول تحصیل و آمادگی برای کنکور از کلاس‌‌های خصوصی کنکور استفاده نکردم و کسب رتبه اول با تکیه بر مطالعه‌ای بوده که در دوره تحصیل انجام داده‌ام.»

سیدمهدی جاسبی در پاسخ به این سوال که از چه سالی به‌طور جدی برای کنکور آماده شده است، گفت: «مطالعه را از پایه دهم آغاز کردم اما جدی نبود و به صورت جدی و برای کنکور، مطالعه را از سال دوازدهم شروع کردم.»

وی درخصوص نحوه مطالعه خود برای کنکور توضیح داد: «درس را سر کلاس یاد می‌گرفتم و برای تمرین‌ دروس از کتاب‌هایی که در مدرسه معرفی می‌شد، استفاده می‌کردم. دروس عمومی هم بیشتر به صورت حفظی است و کمتر نیاز به تست و تمرین داشت اما دروس اختصاصی نیاز به تمرین داشت که تمرین می‌کردم. وقتی هم دروس تمام شد، به‌صورت دوره‌ای تمام مطالب را مرور کردم.»

رتبه یک کنکور ریاضی سال 1401 درباره تحصیل خود در رشته و دانشگاه مد نظر گفت:‌ «به تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف فکر کردم اما هنوز قطعی نیست.»

وی در توصیه به داوطلبان کنکوری با توجه به تغییرات کنکور 1402 نیز گفت: «داوطلبان کنکور باید ابتدا به خدا توکل کنند و تا جایی که می‌توانند تلاش کنند و بر روی دروس و مطالعه آن تمرکز کنند.»

روز گذشته رتبه‌های برتر کنکور 1401 و نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شد. در این آزمون بیش از 157 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار