شروع به‌کار پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان مرکزی

اراک (پانا) - مراسم افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع به‌کار پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان مرکزی

در این مراسم امیر خسرونیا، با اشاره به لزوم توجه به مقوله اوقات فراغت بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین فرصت های تربیتی است که توجه به آن، آثار بسیار موثری از نظر اجتماعی، فرهنگی و تربیتی بر دانش آموزان دارد و ما تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا همه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان از کلاس های اوقات فراغت پایگاه تابستانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اهداف پایگاه های تابستانی، کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان در همه زمینه ها، استمرار فعالیت های پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی با رویکرد خانواده محور، ایجاد فرصت آموزش مهارت های فردی و اجتماعی و اهتمام به امر آموزش مهارت های زندگی است.

خسرونیا در خصوص نقش بی بدیل خانواده ها در هدایت فرزندان و فراهم کردن زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان افزود: در این ایام با توجه به تعطیلی مدارس برنامه ریزی و کیفیت بخشی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه بیش از پیش احساس می‌شود و نقش خانواده ها از اهمیت والایی برخوردار است.

وی بیان کرد: امسال در استان پایگاه تابستانی داریم و مدرسه بهترین و امن ترین مکان برای پرکردن اوقات فراغت، کشف و هدایت استعداد دانش آموزان، بالا بردن فرصت آموزش مهارت های فردی و اجتماعی و تقویت سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار