در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری؛

نشست «بررسی ملاحظات سیاسی و امنیتی برنامه هفتم توسعه» برگزار شد

تهران (پانا) - سومین نشست «بررسی ملاحظات سیاسی و امنیتی برنامه هفتم توسعه» در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست «بررسی ملاحظات سیاسی و امنیتی برنامه هفتم توسعه» برگزار شد

‌به گزارش روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، به‌دنبال آغاز نگارش احکام برنامه هفتم توسعه در دولت سیزدهم و آماده‌سازی آن برای ارائه به مجلس شورای اسلامی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با دعوت از کارشناسان مختلف سعی در برگزاری جلسات مختلفی با موضوع برنامه هفتم توسعه کرده است.

از این‌رو بعدازظهر امروز سه‌شنبه 14 تیر ماه جاری نشستی با عنوان «بررسی ملاحظات سیاسی و امنیتی برنامه هفتم توسعه» در محل این مرکز برگزار شد و طی آن کارشناسان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

در این نشست کارشناسان مدعو ضمن تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از توان جامعه نخبگانی کشور و نظرخواهی از ایشان، به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه دادند.

در ابتدای این نشست نیز دکتر ابوذر گوهری مقدم، معاون سیاسی و بین‌الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری که ریاست این جلسه را برعهده داشت، به نقش این مرکز در ارائه گزارش‌های راهبردی و سیاستی به دولت و شخص رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: ارائه پیشنهادات راهبردی در نگارش احکام برنامه هفتم توسعه به خصوص در بخش‌های سیاسی، دفاعی و امنیتی یکی از این زمینه‌هاست که در تلاش هستیم به شکل احکام برنامه‌ای به دولت برای گنجاندن در برنامه هفتم ارائه کنیم، از این‌رو مرکز بررسی‌های استراتژیک با برگزاری جلساتی با دستگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران این عرصه تلاش کرده است تا نظرات جامعه نخبگانی کشور را برای نگارش برنامه هفتم توسعه به دولت منعکس کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار