در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده؛

بسته معنوی اهدایی به خانواده متوفیان رونمایی شد

تهران (پانا) - بسته معنوی که قرار است هم زمان با عید قربان از سوی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) به خانواده متوفیان مدفون در تهران اهدا شود، با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بسته معنوی اهدایی به خانواده متوفیان رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در راستای تعظیم شعائر و ترویج آیین ها و برنامه های مذهبی پس از مراسم تدفین مومنان، سازمان بهشت حضرت زهرا(س) بر خود بایسته و ضروری دانست تا بسته ای را با هم فکری متخصصین امر آماده شده، در اختیار خانواده متوفیان مدفون در تهران قرار دهد.

این بسته معنوی شامل قرآن کریم و اقلامی است که رویکرد دینی و آیینی دارد مانند شمع، جاشمعی و و عود؛ که از سوی سازمان در مناسبت های خاص و اعیاد مذهبی و آیینی به آدرس خانواده متوفیان ارسال خواهد شد که از اعیاد قربان و غدیر آغاز می شود.

در کنار این هدیه معنوی اهدایی به خانواده های متوفیان مدفون در تهران، برگه ای هم قرار داده شده که در آن هم از قصور در خدمات رسانی به خانواده های داغدر عذرخواهی کرده ایم و هم اینکه با درج یک آدرس الکترونیکی و دریافت نقطه نظرات خانواده های داغدار، فرایند خدمات بی منت را با نظر سنجی ارزیابی می کنیم.

گفتنی است این هدیه معنوی روز گذشته با حضور معاون محترم خدمات شهری شهرداری تهران در غرفه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار