فردا اصفهان تعطیل است

اصفهان(پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت ادارات اصفهان و ۱۵ شهرستان این استان فردا تعطیل است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فردا اصفهان تعطیل است

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: با توجه به فعالیت توده گردوخاک کانون‌های داخلی استان تا اواخر روز سه‌شنبه، عصر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل جلسه داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر عدم انجام فعالیت‌هایی که منجر به افزایش گرد و خاک می شود مانند عملیات معدنی، خاکبرداری، اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز و همچنین لزوم رعایت اصول حفاظت فردی و استفاده از ماسک در صورت تردد افراد در سطح شهر، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کارگروه اضطرار استان فردا سه‌شنبه همه ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی تابستانه مهدهای کودک شهرستان‌های اصفهان، خورو بیابانک، ِنجف آباد، اردستان، نائین، ورزنه، خمینی شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه،کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار، شاهین شهر و میمه تعطیل است.

منصور شیشه فروش تاکید کرد: سرعت وزش باد برساعت در مناطق شمال شرق نایین، انارک، جندق و خور و بیابانک و جنوب سمنان تا 80 کیلومتر می رسد.

وی همچنین بر عدم ورزش در فضای باز، مشارکت در کاهش انتشار الودگی های ناشی از خودروها و صنایع، عدم اتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی وحفاظت تاسیسات در برابر وزش باد تاکید کرد.

مهندس شیشه فروش ادامه داد : بعلت شدت گردو غبار وزش تند باد وکاهش میدان دید در فرودگاه پرواز عصر امروزهواپیمایی ام دی تابان مشهد به اصفهان نتوانست در فرودگاه شهید بهشتی فرود اید و در فرودگاه،مهر اباد تهران به زمین نشست که پس از ایجاد شرایط مجدادا به سمت اصفهان پرواز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار