معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

حذف مدارس فرسوده از اهداف اصلی دولت سیزدهم است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور عنوان کرد طرح مقاوم سازی، کیفی سازی و حذف مدارس فرسوده جزو اهداف اصلی و رویکرد دولت است که با همکاری مسئولان و همراهی بخش‌خصوصی و خیران پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حذف مدارس فرسوده از اهداف اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش ایرنا، علی شهری روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد افزود: برای تحقق و اجرای این اهداف مهم تاکنون در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال با تداوم همراهی‌ها شاهد انجام طرح‌ها و برنامه‌ها به خصوص در کیفی سازی فضاهای آموزشی خواهیم بود.

وی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در کشور و یزد برای اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس برای مردم و دانش‌آموزان برای تحصیل بهتر صورت گرفته ادامه داد: همکاری بخش‌خصوصی و همیاری خیران در کنار اقدام مخلصانه تمامی فعالان این بخش موجب رسیدن به اهداف است .

این مسئول از تشکیل مجامع خیران مدرسه‌ساز در سطح کشور و یزد که در این خصوص همواره پیشگام بوده و تاکنون گام‌های خوبی برداشته قدردانی کرد و یادآور شد: یزدی‌ها همیشه در بخش‌های مختلف به خصوص در امر مدرسه‌سازی و کارهای خیری پیشگام بوده‌اند.

شهری همچنین از اینکه استان یزد در داشتن سرانه مناسب آموزشی در کشور و بین استان‌ها دارای جایگاه ممتازی است قدردانی کرد و آن را نمونه و الگو برای سایر مناطق ذکر کرد و بر تداوم همدلی، همکاری و جلب مشارکت خیران و بخش‌خصوصی در توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به اهمیت ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های مستمر و دقیق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با همکاری مسئولان و همراهی مردم و خیران اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

محمد جواد ابوالحسینی به اهمیت تداوم همیاری بخش‌خصوصی و خیران در کنار طرح‌های دولت و بودجه‌های مصوب در استان در این عرصه مهم اشاره کرد و گفت: باید همه در کنار هم برای تامین نیاز آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان وظایف خود را انجام دهند.

همچنین در این آیین محمد کاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش یزد از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در استان توسط دولت و همچنین مجمع خیران مدرسه‌ساز و بخش‌خصوصی صورت گرفته قدردانی کرد و همکاری بهتر در این ارتباط را در کنار اختصاص بودجه‌های دولتی خواستار شد.

در این آیین محسن کاظمی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد معرفی و از زحمات جواد ذاکر قدردانی شد.

استان یزد ۲۷۰ هزار دانش‌آموز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار