ادعای «خندوانه» در قبال یک بیماری

تهران(پانا) - سازندگان برنامه «خندوانه» مشکلات بیمه‌ای بیماران اوتیسم را تمام‌شده می‌دانند و در ابن ارتباط پخش ویژه‌برنامه‌ای با این موضوع با حضور علی نصیریان را یادآور می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ادعای «خندوانه» در قبال یک بیماری

به گزارش روابط عمومی برنامه «خندوانه» به نقل از رامبد جوان منتشر شد، مبنی بر اینکه «پس از پخش ویژه‌برنامه «خندوانه» درباره مشکلات مبتلایان به اوتیسم، مشکلات بیمه این بیماران تمام شد.»

مجری خندوانه این خبر را شب گذشته در برنامه‌اش اعلام کرده و گفته است: «بعد از سال‌ها تلاش و دوندگی جامعه بزرگ اوتیسم ایران، امروز یکشنبه ۵ / ۴ / ۱۴۰۱ دو اتفاق بزرگ در جلسه شورای عالی بیمه سلامت افتاد.

اول اینکه هفتاد درصد تعرفه بخش خصوصی خدمات توانبخشی اوتیسم، تحت پوشش بیمه‌ای سازمان‌های بیمه پایه سلامت قرار گرفت. و دومین اتفاق خوب هم این که سقف پوشش‌دهی این خدمات برای کودکان زیر ۱۲ سال هم مصوب شد، که قبلا فقط این خدمات برای کودکان زیر ۶ سال بود. این را هم بگویم که این قانون قبلا شامل حال تعرفه دولتی بود که عملا غیرموثر بود.»


ویژه‌ برنامه مربوط به بیماران اوتیسم با حضور علی نصیریان، اهالی انجمن حمایت از مبتلایان به اوتیسم و فعالان این حوزه از شبکه نسیم پخش شد
رامبد جوان در ادامه صحبت‌هایش از حمایت‌های برخی سازمان‌ها از جامعه اوتیسم در برنامه «خندوانه» تشکر کرده است.

ویژه‌ برنامه مربوط به بیماران اوتیسم «خندوانه» روز ۳۱ خرداد با حضور علی نصیریان، اهالی انجمن حمایت از مبتلایان به اوتیسم و فعالان این حوزه از شبکه نسیم پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار