نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران در قائمشهر برگزار شد

قائمشهر (پانا) - نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران با حضور شرکت‌های مختلف از تمام نقاط کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران در قائمشهر برگزار شد

این نمایشگاه از یکم تا چهارم تیر برگزار شد و توجه ویژه ای روی محصولات کشاورزی و ماشین آلات داشته است.

مسئول نمایشگاه و غرفه ها در رابطه با هدف از تشکیل این نمایشگاه گفت: هدف عرضه شدن جدیدترین محصولات بخش کشاورزی، مکانیزیوم‌ و برداشت بوده است‌.

قلی پور عنوان کرد: این نمایشگاه از طرف ارگان هایی چون سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاونت مکانیزیوم، نظام مهندسی کشاورزی و همکاری و حمایت نمایشگاه بوده که سعی شده یک نمایشگاه خوب و قابل قبول برای غرفه داران و بازدیدکنندگان باشد.

وی گفت: با توجه به این که در فصل کشت برنج هستیم، بیشتر تمرکز این نمایشگاه روی محصولاتی چون ماشین آلات برداشت و ابزار های کشاورزی بوده است و بخش های دیگر که در صنعت کشاورزی کمک می‌کند؛ همچنین بخش های دیگری چون هوا و فضا و فروش محصولات سموم کشاورزی و... که خودشان علاقه مند بودند در این نمایشگاه شرکت کردند.

مسئول نمایشگاه در ادامه عنوان کرد: شرکت هایی در بخش برداشت برنج و کمباین حضور داشتند و مهم ترین ویژگی این نمایشگاه این است که تمام محصولات تولیدات داخلی هستند.

قلی پور عنوان کرد:یکی از مهم ترین دستاوردهای این نمایشگاه این بوده است که تولیدکنندگان توانستند جدیدترین محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند و رقابتی جذاب بین شرکت ها بوجود بیاید.

دانش آموز خبرنگار: آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار