آیت‌الله رئیسی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) محله جوادیه بجنورد:

تقدیر از تلاش گروه‌های مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - رئیس جمهوری بر ضرورت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از تلاش گروه‌های مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان خراسان شمالی، ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی (ره) محله جوادیه در حاشیه شهر بجنورد، در جمع نمازگزاران این مسجد با گرامیداشت ۲۳ ذی العقده روز زیارتی امام رضا (ع) ضمن تشکر از تلاش گروههای مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در منطقه جوادیه گفت: مومنین نسبت به آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارای احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی هستند.
آیت الله رئیسی با ضروری دانستن انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود، تصریح کرد: فرهنگ غنی دینی ما به آحاد جامعه متذکر شده که در مقابل تخلفات، کوتاهی ها و ترک فعل مسئولان و مدیران جامعه نباید بی تفاوت باشد و در اصلاح این مسیر مسئولیت دارد.
رئیس جمهور تاکید کرد: هر جا مردم حضور داشتند و کارها به آنان واگذار شده، نتیجه موفقیت آمیز بوده است.
پیش از سخنان رئیس جمهور، امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) توضیحاتی درباره فعالیت‌های جهادی بسیجیان این مسجد برای محرومیت زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح منطقه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار