جلسه ستاد ثبت‌نام ویژه مدیران مدارس ناحیه دو ساری

ساری (پانا) - جلسه ستاد ثبت‌نام ویژه مدیران مدارس ناحیه دو ساری با شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد ثبت‌نام ویژه مدیران مدارس ناحیه دو ساری

مدیر ناحیه دو ساری در این جلسه ضمن تقدیر از یک سال زحمت مدیران و پرسنل آموزشگاه، از آنها خواست با مدیران مدارس همجوار در تعامل بیشتری باشند تا مشکلات مراجعه کنندگان حل شود.

پریسا خورشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع، پرهیز از الزام و اجبار والدین با عنوان کمک به مدرسه، ثبت نام بی قید و شرط دانش آموزان برابر آیین نامه اجرایی و دستورالعمل ثبت نام با رعایت سهمیه و محدوده جغرافیایی با هماهنگی آموزش مربوط انجام شود.

خورشیدی عنوان کرد: اهتمام ویژه به پوشش صددرصدی، رعایت تراکم کلاس ها و توسعه متوازن، اجرای دقیق مفاد بخشنامه و دستورالعمل ثبت نام، از مهم ترین مواردی است که در بازدید گروه های بازرسی مدیران مدارس باید به طور شفاف مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی از حضور مستمر بازرسان ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس ناحیه خبر داد و گفت: بازدیدهای میدانی در خصوص ثبت نام دانش آموزان به صورت مستمر در حال برگزاری است و تا پایان فرآیند ثبت نام دانش آموزان در طول تابستان ادامه دارد.

در ابتدای این نشست که به منظور تبیین دستورالعمل اجرایی و نظارتی ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان در سال تحصیلی 1402_1401برگزار شد، ایرج آوازه، کارشناس مسئول ارزیابی و دبیر ستاد ثبت نام ناحیه، رویکرد حوزه ارزیابی عملکرد در خصوص نظارت بر فرآیند ثبت نام را یک رویکرد اصلاحی و تشویقی برشمرد و بیان کرد: از مدارسی که اهتمام و تلاش در جهت انجام مطلوب امور ثبت نام داشته باشند، تقدیر به عمل می آید.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار