دستگیری عامل زورگیری از زن جوان

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با سلاح سرد از زن جوانی در خیابان پاسداران زورگیری کرده بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل زورگیری از زن جوان

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره زورگیری از زن جوان در خیابان پاسدارن موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان، مشخص شد زن جوانی پس از سوار شدن بر یک دستگاه خودروی سواری مسافربر شخصی (خودرو دوو) در خیابان پاسدارن توسط یک مرد جوان با چاقو هدف زورگیری قرار گرفته و زن جوان خود را از درب خودرو به خیابان پرتاب کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در این حادثه گردنبند طلای زن جوان سرقت شده بود، ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه محل وقوع جرم پرداختند و در ادامه با شناسایی پلاک خودروک، آدرس خانه صاحب خودرو مذکور را در شمال تهران شناسایی کردند.

کارآگاه ولیپور گورزی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله راهی محل مورد نظر شدند و صاحب خودرو را هدف تحقیق قرار دادند و در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد، راننده خودرو مذکور هنگام وقوع جرم فرزند مرد میانسال بوده و وی دخالتی در زورگیری از جوان نداشته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی راهی محل کار مرد جوان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم زورگیری و سرقت گردنبند زن با استفاده از چاقو در خودرو مذکور در خیابان پاسدارن اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: با دستور قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار