زائران کدام استان‌ها از فرودگاه امام به حج تمتع می‌روند؟

تهران (پانا) - مقام مسئول در شهر فرودگاهی امام خمینی از اعزام زائران حج تمتع ۱۱ استان از این فرودگاه به فرودگاه‌های جده و مدینه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
زائران کدام استان‌ها از فرودگاه امام به حج تمتع می‌روند؟

به گزارش شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز شنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۱ جلسه هماهنگی کلیه ارگان‌ها، نهادها و عوامل مؤثر در عملیات حج ۱۴۰۱ در سالن جلسات ترمینال شماره یک برگزار شد.

علیرضا مجذوبی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این جلسه اظهار کرد: بر اساس تصمیم اخذ شده در هیئت مدیره و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان هواپیمایی کشوری برنامه ریزی لازم برای برگزاری عملیات حج ۱۴۰۱ از ترمینال سلام را انجام داده و همه امکانات را بدین منظور فراهم کرده ایم.

در ادامه جلسه قاسمی مسئول حج هواپیمایی ایران ایر افزود: امیدوارم در این مسیر بتوانیم خدمت گذاری خوبی انجام داده و از تمامی امکانات به نحوی مناسب بهره برداری کنیم که رضایت همه زائران بیت الله الحرام را کسب کنیم.

قاسمی همچنین از آمادگی کامل هواپیمایی هما برای اجرای پروژه ملی حج خبر داد.

محمد رضا حاج علیزاده نماینده سازمان حج و زیارت هم در این جلسه عنوان کرد: از ۱۸ خردادماه سال جاری عوامل اجرایی به منظور انجام عملیات حج مستقر خواهند شد و پروازهای مدینه قبل از ۲۲ خرداد تا ۸ تیرماه و مدینه بعد از ۲۶ خرداد تا ۱۲ تیرماه انجام می‌شوند همچنین پروازهای برگشت مدینه قبل از تاریخ ۲۳ تیرماه تا ۶ مرداد ماه و پروازهای مدینه بعد ۲۷ تیرماه الی ۸ مرداد ماه هستند.

نماینده سازمان حج و زیارت افزود: حجاج استان‌هایی که از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند شامل تهران، مرکزی، البرز، کاشان، سمنان، لرستان، قم، قزوین، زنجان، رشت و کرمانشاه خواهد بود؛ مسئولان کاروان‌ها می‌بایست ۴۸ ساعت قبل از پرواز بار حجاج را تحویل دهند و در جلسه‌های آموزشی کاملاً زائران را توجیه کنند.

وی یادآور شد: واکسن‌های آسترازنکا و سینوفارم مورد تأیید کشور عربستان بوده و همچنین واکسن فلج اطفال نیز به مقررات این کشور اضافه شده است.

این جلسه با حضور نماینده سازمان حج و زیارت، نماینده بعثه مقام معظم رهبری، نمایندگان نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی، نماینده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و هندلینگ و بهداشت مرزی، مدیران کل و رؤسای ادارات معاونت بهره برداری فرودگاهی، مدیر ترمینال سلام، سرپرست دفتر برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری با مدیریت علیرضا مجذوبی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار