رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد؛

جنایت به بهانه اختلافات ملکی؛ قاتل جانی در خیابان طالقانی دستگیر شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی گفت روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جنایت به بهانه اختلافات ملکی؛ قاتل جانی در خیابان طالقانی دستگیر شد

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود. با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می‌کرد دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: اکنون بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است و در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار