وزیر راه و شهرسازی: تبدیل قطار حومه‌ای قرچک- تهران به مترو مورد تأئید وزارت راه است

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی می‌گوید مردم و مسئولان شهرستان قرچک درخواست تبدیل قطار حومه‌ای تهران- قرچک به مترو را دارند که این امر مورد تأئید وزارت راه و شهرسازی است .

کد مطلب: ۱۲۸۲۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر راه و شهرسازی: تبدیل قطار حومه‌ای قرچک- تهران به مترو مورد تأئید وزارت راه است

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی پس از بازدید از شهرستان‌های قرچک و پاکدشت درجمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سفر استانی دولت سیزدهم به شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت و طی آن، تعدادی از وزرا با حضور در شهرستان‌های مختلف، وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند تا نتیجه این بازدیدها به رئیس جمهور ارائه شود.

وی افزود: نماینده شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به اتفاق فرماندار، امام جمعه و شهردار قرچک نیز درخواست‌های مکتوبی خطاب به رییس جمهور ارائه کردند که این درخواست‌ها در جلسه تخصصی با آیت الله رییسی و اعضای هیأت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاسمی یکی از درخواست‌های مردم و مسئولان قرچک را تبدیل قطار حومه‌ای به مترو اعلام کرد و افزود: در بررسی وضعیت اجرای طرح حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به پایتخت،موضوع تبدیل طرح از قطار حومه‌ای به مترو مطرح شد که وزارت راه و شهرسازی به دلیل آن که این طرح مورد نیاز مردم است، نه تنها با آن مخالف نیست، که قطعا با آن موافقت می‌کند.

قاسمی تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین مورد نیاز آن و وضعیت مجتمع مسکونی یکهزار و ۱۰۰ واحدی قرچک نیز مسائلی از سوی مسئولان قرچک مطرح شد که تلاش می‌شود با همکاری مسئولان، این مشکل و نیاز مردم نیز برطرف شود.

وی با اشاره به بررسی وضعیت جاده‌های مواصلاتی و حوزه ترافیک شهرستان قرچک اظهار داشت: برخی از نیازها و درخواست‌های ارائه شده از سوی مسئولان قرچک در حوزه وزارت بهداشت و درمان و ورزش و جوانان است که تمامی این درخواست‌ها به رییس جمهور و وزراء مربوطه منتقل می‌شود تا زمینه رفع آن فراهم شود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه پس از برگزاری جلسه شورای اداری استان تهران روز پنجشنبه به نمایندگی از رییس جمهور در پاکدشت و قرچک حاضر شد و از طرح‌های نیمه‌تمام این دو شهرستان بازدید کرد.

ادای احترام به شهدا، بازدید از کمربندی جنوبی، ورزشگاه نیمه‌تمام شهدا، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بیمارستان در حال ساخت زعیم و جاده مواصلاتی با ورامین و دیدار با مردم، از برنامه‌های وزیر مسکن و شهرسازی در شهرستان پاکدشت بود.

وزیر راه و شهرسازی سپس با حضور در شهرستان قرچک، ضمن دیدار با خانواده شهدا، از پروژه یکهزار و ۱۰۰ واحدی مسکن و تقاطع غیرهمسطح راه آهن سراسری تهران- مشهد با محور روستایی محمدآباد و داودآباد بازدید کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار