بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از آسایشگاه نیایش

تهران (پانا) - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به‌منظور پیگیری دستورات آیت‌الله رئیسی در خصوص رسیدگی به مشکلات جانبازان اعصاب و روان از آسایشگاه «نیایش» تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از آسایشگاه نیایش

همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، حجت‌الاسلام احمد صالحی در راستای پیگیری‌های میدانی از میزان رسیدگی دستگاه‌های اجرایی به درخواست‌های مردمی و پیگیری دستورات رئیس جمهور، به‌صورت کاملاً سرزده به عیادت جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت تا در روز ملی ایثار و مقاومت، مهمان جانبازان گرانقدری باشد که میزبان عیدانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نوروز ۱۴۰۱ بودند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این دیدار صمیمی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به قهرمانان ایثار و مقاومت کشور، پیگیر نحوه اجرای دستورات صادره قبلی مبنی بر رفع مشکلات جانبازان معزز و آسایشگاه نیایش شد.

حجت‌الاسلام صالحی پس از مشاهدات و گفت‌وگو با جانبازان و خانواده‌های برخی از آنها و همچنین کارکنان آسایشگاه و آگاهی از مشکلات جاری، در تماس تلفنی با «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برخی گلایه‌ها در بخش بهداشتی، دارویی و تغدیه جانبازان و نیز حقوق و معیشت پرستاران و کارکنان زحمت‌کش مجموعه نیایش را مطرح و خواستار توجه جدی به رفع فوری مشکلات این عزیزان و دیگر مجموعه‌های آسایشگاهی جانبازان شد.

وی همچنین دستورات لازم را به مدیرکل بازرسی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صادر و تأکید کرد ظرف روز جاری با حضور مدیرعامل مجموعه آسایشگاه‌های جانبازان و نیز مدیران مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع مشکلات را پیگیری کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان این بازدید سرزده قول داد که برای بررسی مجدد نسبت به تحقق مطالبات و خواسته‌های جانبازان و کارکنان خدوم این بخش خاص درمانی، کمتر از یک‌ماه آینده بازهم از این آسایشگاه سرکشی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار