رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

عملیات بیت المقدس (فتح خرمشهر) بیانگر مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت عملیات بیت المقدس (فتح خرمشهر) بیانگر مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عملیات بیت المقدس (فتح خرمشهر) بیانگر مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد علیرضایی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: در روزهای پرالتهاب محاصره خرمشهر، شهر خون و قیام، که مقطع حساسی در تاریخ کشور ما بود، توجه همه محافل وکارشناسان خارجی را معطوف به توانمندی و ابتکار رزمندگان ما بود.

وی افزود: در عملیات بیت المقدس، تفکر انقلابی برای فتح مناطق اشغالی جایگزین تفکر غیرانقلابی شد که زمینه را برای پیروزی و آزادسازی فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: اشاره رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵ به اینکه "خرمشهرها در پیش است و جوانان انقلابی باید خود را آماده کنند" بیانگر این است که همیشه و در همه حال نیاز به دفاع و حماسه سازی داریم.

علیرضایی تصریح کرد: شرایط امروز نظام و جامعه یکی از همان خرمشهرها است که نیاز به مقاومت، ازخودگذشتگی، ایثار و توانمندی انقلابی دارد، در کنار همه جهادها امروز باید جهاد تبیین را هم نصب العین قرار دهیم و در این زمینه طبق منویات رهبر معظم پیش رویم.

وی ضمن تبیین فرمایشات اخیر رهبری در جمع فرهنگیان تاکید کرد: نیاز مدیران در شرایط امروز برای برون رفت از بحران ها، تفکر انقلابی و مجاهده است و جد و جهد به معنای تلاش خستگی ناپذیر است و معلمان و مدیران ما باید تفکر انقلابی داشته و در میدان باشند.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار