پیام وزارت دفاع در پی شهادت سردار حسن صیاد خدایی

شهادت سردار صیادخدایی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد

تهران (پانا) - روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت مدافع حرم سردار شهید حسن صیاد خدایی پیامی صادر کرد.  

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار صیادخدایی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد

متن این پیام بدین شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه مدافع سرافراز حرم سردار شهید صیاد خدایی توسط عوامل بزدل و جنایتکار تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد.

در این سال‌ها و به برکت خون‌های مطهر شهدای عزیزمان، شجره طیبه انقلاب اسلامی، روز به روز تنومندتر و سرافرازتر می‌شود و این همان تعبیر نورانی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) است که فرمودند: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

این شهید والامقام سعادتمندانه و با افتخار به فرمانده شهید خود سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سایر هم‌رزمان و مدافعان شهید حرم پیوست.

وزارت دفاع با تبریک و تسلیت به فرمانده معظم کل قوا(مد‌ظله‌العالی)، خانواده معزز و مکرم شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که در راه حفظ آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، تداوم راه شهدای عزیز و اجرای اوامر ولی امر مسلیمن جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در کنار سایر همرزمان در نیروهای مسلح از بذل جان خود دریغ نخواهد کرد.

تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام از آمران و عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیر انسانی مطالبه همه مردم شریف ایران از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار