افزایش زمان فعالیت برخی مراکز اهدای خون تهران / لیست اسامی

تهران (پانا) - مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت همزمان با افتتاح و بازگشایی ۲ مرکز اهدای خون چیذر و ابوذر، ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون برای خدمت بیشتر به مردم نوع‌دوست پایتخت افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش زمان فعالیت برخی مراکز اهدای خون تهران / لیست اسامی

به گزارش انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی زاده با اشاره به افزایش ساعت فعالیت مراکز اهدای خون گفت: از ابتدای خرداد و براساس زمان‌بندی‌های جدید، مرکز اهدای خون وصال شیرازی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب، برای انجام این کار نجات بخش آماده خدمت رسانی به مردم نوع‌دوست تهران خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: مراکز جامع اهدای خون در شهرری، تهرانپارس و ستاری از روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ و همچنین جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: مراکز اهدای خون در رباط کریم و شهر قدس در همه ایام هفته به جز جمعه‌ها و از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر و همچنین مرکز اهدای خون نارمک از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ چشم انتظار حضور مردم مهربان پایتخت برای نجات جان بیماران هستند.

مهدی زاده ضمن تاکید بر اینکه پنج مرکز اهدای خون استان تهران بدون تغییر و طبق زمان بندی قبل به فعالیت خواهند پرداخت، اضافه کرد: مراکز اهدای خون مترو امام خمینی(ره)، صدر، شهریار و ورامین از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر و مرکز اهدای خون پیروزی نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ در تمام روزهای هفته به جز جمعه ها پذیرای علاقه مندان به فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون خواهند بود.


مدیرکل انتقال خون استان تهران با اعلام بازگشایی ۲ مرکز جدید اهدای خون در پایتخت، گفت: مرکز اهدای خون چیذر در منطقه یک و مرکز اهدای خون ابوذر در منطقه ۱۷ به عنوان دو مرکز جدید اهدای خون در روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ در خدمت همشهریان خواهند بود و امیدواریم با این روند افزایشی ساعت فعالیت و خدمت مراکز اهدای خون، شاهد رشد آمارهای اهدای خون مردم در مسیر تامین نیازهای بیمارانی همچون سرطانی‌ها، دیالیزی‌ها، تالاسمی‌ها و هموفیلی‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار