فروش 115 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تهران

تهران (پانا) - سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت فروش نمایشگاه کتاب در بخش حضوری و مجازی تا شب گذشته، ۱۱۵ میلیارد تومان بود که از این مبلغ قریب ۵۴ میلیارد تومان در بخش مجازی و   ۶۱ میلیارد تومان در بخش حضوری ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فروش 115 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تهران

علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هشتمین نشست خبری این رویداد فرهنگی که امروز (پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌) در کمیته ناشران داخلی نمایشگاه برگزار شد، اظهار کرد: به مردم توصیه می‌کنیم از فرصت باقی‌مانده اعلام قبلی نمایشگاه کتاب استفاده کنند و به هوای این‌که بخش حضوری نمایشگاه تمدید می‌شود، نباشند. تمدید نمایشگاه موضوع پیچیده‌ای است و نیازمند هماهنگی دستگاه‌های مختلف است لذا مسئله تمدید حضوری نمایشگاه بعید است که اتفاق بیفتد. اگر هم تمدید داشته باشیم، در بخش مجازی نمایشگاه خواهد بود، پس مردم از فرصت باقی‌مانده خصوصا فردا استفاده کنند.

او درباره تمدید بخش مجازی هم گفت: باید ببینیم طی امروز و فردا، الگوی مراجعه مردم به بخش مجازی چطور خواهد بود؛ اگر میزان مراجعات به حدی باشد که نیازمند تمدید باشد، تمدید خواهیم داشت.

رمضانی در ادامه توضیح داد: در نمایشگاه مجازی اول میانگین حضور تا اتمام خرید هر مراجعه‌کننده ۲۴ دقیقه بود، در نمایشگاه مجازی که در بهمن برگزار کردیم با بهبودهایی که در فرایند جست‌وجو و دسترسی‌ها و دسته‌بندی‌ها ایجاد کردیم، این عدد به ۱۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه رسید اما در این نمایشگاه به زیر ۱۲ دقیقه کاهش پیدا کرد که نشان می‌دهد هم فرایندها بهبود یافته و هم اشکالات سامانه‌ها برطرف شده تا مردم بتوانند راحت‌تر جست‌وجو و فرایند خرید خود را کامل کنند.

او درباره فروش کتاب در نمایشگاه نیز اظهار کرد: مجموع فروش نمایشگاه کتاب در بخش حضوری و مجازی تا شب گذشته، ۱۱۵ میلیارد تومان بود که مبلغ قابل توجهی است، از این مبلغ قریب ۵۴ میلیارد تومان در بخش مجازی و ۶۱ میلیارد تومان در بخش حضوری ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار