‌در نشست شورای هماهنگی مجلس:

قالیباف: واردات خودرو یک حلقه از زنجیره ساماندهی صنعت خودرو است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین تکلیف مصوبه مربوط به مدیریت واردات خودرو در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام یک سیاستگذاری بوده و این موضوع یک حلقه از زنجیره خودرو است، گفت باید در بررسی و تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه به صورت اساسی به موضوع خودروسازی کشور توجه شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: واردات خودرو یک حلقه از زنجیره ساماندهی صنعت خودرو است

‌محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صبح (دوشنبه، 26 اردیبهشت‌) شورای هماهنگی مجلس که با حضور روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیات رئیسه مجلس برگزار شد، ضمن اشاره به تأیید نهایی مصوبه مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو در مجمع تشخص مصلحت نظام، گفت: با اصلاح ماده 4 و 11 این طرح، موضوع مورد اختلاف میان مجلس و مجمع تشخیص برطرف و این قانون تأیید و نهایی شد.

وی تاکید کرد: در عین حال ما در بحث خودرو نیازمند یک قانون مشخص و روشنی هستیم و باید در بررسی و تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه به صورت اساسی به موضوع خودروسازی کشور توجه شود.

قالیباف تصریح کرد: تعیین تکلیف مصوبه مربوط به مدیریت واردات خودرو در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حقیقت یک سیاستگذاری بود و این موضوع یک حلقه از زنجیره خودرو است، ولی بحث های اصلی مربوط به خودرو هنوز باقی مانده که باید مورد بررسی قرار گیرد.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار