معاون استاندار تهران تاکید کرد

عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب است

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت در مورد مرغ با تولید و عرضه انبوه تعادل به بازار بازگشته و قیمت امروز مرغ پایین تر از قیمت مصوب بود، در مورد روغن نیز با تولید جدید و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب است

حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اظهار داشت: ستاد تسهیل محل رجوع سرمایه‌گذاران و متقاضیان است و ذیل این ستاد کمیته کارشناسی قرار دارد که هر هفته پیش نویس‌ها را بررسی می کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات ۱۵ واحد تولیدی در زمینه های مالیاتی، استاندارد و مشکلات بانکی بررسی شد، ضمن اینکه یکی از اقدامات موثر نظارت بر مصوبات است که با این نگاه توجه دستگاه های اجرایی به مصوبات ستاد تسهیل بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس در مورد وضعیت کالاهای اساسی عنوان کرد: با اجرای طرح اصلاح قیمت، برخی کالاهای تولیدی با قیمت قبل عرضه می شدند و کالاهای تولیدی جدید نیز با قیمت جدید؛ که همین امر تقاضا برای کالاهای قیمت قبل را بالا برده بود که با تدبیر ستاد تنظیم بازار مقرر شد کالاهای یارانه‌ای که به قیمت قبل بودند با قیمت جدید عرضه شده و ما به التفاوت آن را دولت پرداخت کند.

عسگری تاکید کرد: در مورد مرغ با تولید و عرضه انبوه تعادل به بازار بازگشته و قیمت امروز مرغ پایین تر از قیمت مصوب بود، در مورد روغن نیز با تولید جدید و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می شود و شاهد اشباع بازار خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه در مورد سایر گروه‌های کالایی، موجودی به اندازه کافی است، خاطرنشان کرد: در مورد نان با توجه به اینکه سیاست دولت عدم تغییر قیمت می باشد و از سوی دیگر آرد صنف و صنعت نیز آزادسازی داشته نگرانی‌هایی در مورد خروج آرد از نانوایی های سنتی به سمت نانوایی ها صنعتی و صنایع غذایی وجود دارد که با تشدید کنترل ها و همراهی اتحادیه ها، مشکلات به حداقل می رسد و تا زمان صدور حواله الکترونیکی با تشدید نظارت‌ها این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار