جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401

تهران (پانا) - براساس هماهنگی‌های صورت گرفته ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از 28 فروردین‌ماه آغاز شده و ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از 5 تیرماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401

در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش­‌آموزان به کتاب­‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401 در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

گفتنی است برای گروه میان پایه (پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از 28 فروردین تا 21 خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از 5 تیر تا 11 شهریور ماه سال 1401 این امکان دیده شده است.

در این راستا مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به‌صورت پایه رشته ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می کنند.

برای ورود به سایت ثبت سفارش کتاب های درسی اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار