هشدار بارش باران و وزش باد خیلی شدید در برخی استان‌ها

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران و رعدوبرق در ۱۴ استان نسبت به وزش باد خیلی شدید در برخی مناطق کشور هشدار داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هشدار بارش باران و وزش باد خیلی شدید در برخی استان‌ها

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نوار شمالی، استان‌های کردستان،‌ همدان و مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بارش در برخی مناطق گلستان،‌خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت خواهد داشت و در ساعات بعدازظهر وقوع تگرگ انتظار می‌رود.

همچنین در برخی مناطق مرکز، شرق، و شمال شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیرش گردوخاک روی می‌دهد. فردا در مناطقی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات غرب اصفهان، شرق یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

یکشنبه هفته آینده در شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید روی می دهد. روز دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه‌شنبه در شمال غرب، غرب کشور و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید روی می‌دهد.

شنبه آینده در شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز یکشنبه در شمال شرق افزایش دما روی می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار