آموزش و پرورش ایجاد زمینه تربیت فرهنگ ایثار و شهادت تداوم می بخشد

  ۵۱۲ دانش آموز شهید  و ۴۹ فرهنگی شهید در جمع  شهدای والامقام استان هستند

زنجان ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه یادواره شهدا به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و گفت : وظیفه آموزش و پرورش می دانیم که زمینه تربیت فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم نماییم تا نام معظم شهدا همواره در سطح جامعه بدرخشد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ایجاد زمینه تربیت فرهنگ ایثار و شهادت تداوم می بخشد

یادواره شهدای دانش آموز استان زنجان با حضور والدین معزز شهدا ، استاندار ، نمایندگان مجلس و جمعی از دانش آموزان در سالن کانون سهروردی زنجان بزگار شد.

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تکریم والدین شهدا گفت : 512 دانش آموز شهید و 49 فرهنگی شهید در جمع شهدای والامقام استان هستند که این اثبات کننده نقش ویژه دستگاه تعلیم و تربیت در دوران دفاع مقدس است .

اسماعیلی افزود : امروز دانش آموزان در چنین محافلی و با تکریم والدین شهدا سعی در ارتباط بین نسلی و گذشته پرافتخار خود دارند که بر ما وظیفه است که این زمینه را فراهم نماییم تا نام معظم شهدا همواره در سطح جامعه بدرخشد.

حجت الاسلام باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای دانش آموز استان ، شهدا را حاصل تربیت مادران و پدران خواند و گفت : این یادواره هم تکریم شهید است و هم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در کنار آن ها از تمامی معلمان نیز تکریم می کنیم .

در این یادواره حسین محمدی و حمید ارجمند فر از غواصان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداختند و همچنین از دانش آموزان و فعالان عرصه ایثار و شهادت و مولفان کتاب شهدای دانش آموز تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار