رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

اقتدار نیروهای مسلح موجب شد تا دشمنان دیگر از قرار داشتن گزینه نظامی روی میز دم نزنند

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشورمان، موجب شد تا دشمنان دیگر دم از قرار داشتن گزینه نظامی روی میز نزنند، دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در صنایع فضایی، موشکی، تجهیزات نظامی و علمی و فناوری را غیرقابل قیاس با دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و نیز غیرقابل مقایسه با کشورهای دیگر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار نیروهای مسلح موجب شد تا دشمنان دیگر از قرار داشتن گزینه نظامی روی میز دم نزنند

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح‌الله خدائیان در مراسم تجلیل جانبازان شاغل در سازمان بازرسی ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع) و حضرت عباس(ع) و با بزرگداشت روز پاسدار و جانباز، به نقش بی بدیل سپاه پاسداران در تداوم انقلاب اسلامی و تامین امنیت و اقتدار کشور اشاره و تصریح کرد: سپاه پاسداران به تأسی از سیره امام حسین (ع) در روز عاشورا، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در طول عمر پر خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده و در خط مقدم همه عرصه‌ها نقش آفرین بوده است.

وی با خاطرنشان کردن نقش سپاه در مبارزه و ضربه زدن به گروهک تروریستی منافقین در دهه 60، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم و تلاش برای سازندگی و آبادانی کشور، سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر سپاه نبود شاید انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانست به حیات خود ادامه دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، نقش اصلی را در برقراری امنیت کشور بر عهده داشته و عملکرد آن باعث گسترش مرزهای جغرافیایی جبهه مقاومت شده است؛ بطوریکه مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به فراتر از مرزهای قانونی و جغرافیایی گسترش داده و این دستاورد برآمده از جانفشانی‌های این نهاد مقدس است.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشورمان، موجب شد تا دشمنان دیگر دم از قرار داشتن گزینه نظامی روی میز نزنند، دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در صنایع فضایی، موشکی، تجهیزات نظامی و علمی و فناوری را غیرقابل قیاس با دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و نیز غیرقابل مقایسه با کشورهای دیگر عنوان کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه ضمن پاسداشت مقام جانباز به آیه 95 سوره مبارکه نساء در منزلت مقام ایثار و جهاد اشاره کرد و گفت: جانبازان مجاهدین فی سبیل الله و مصداق و تجسم عینی ارزش‌های ایثار و شهادت هستند.

عضو شورای عالی قوه قضاییه انتقال روحیه ایثار و فداکاری به نسل‌های آینده را امری ضروری دانست و بیان کرد: جانباز شهید زنده‌ای است که ثابت کرده شاگرد مکتب امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی تمام شد ولی تکلیف ما در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب، تمام نشده است، تصریح کرد: امروزه دشمن که در تمام عرصه‌ها با شکست مواجه و توطئه‌هایش یکی پس از دیگری خنثی شده است، به نارضایتی مردم از طریق فشارهای اقتصادی، تحریم، شایعه سازی و تهمت زنی امید بسته و مرتب به دنبال شبهه افکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بنابراین در این عرصه جدید همه تکلیف داریم با دفاع از ارزش‌ها و ورود به میدان، مانع دلسردی مردم شویم.

خدائیان با یادآوری عیادت اخیر خود از جانبازان مرکز توانبخشی ثارالله، دغدغه اصلی جانبازان سرافراز کشورمان را حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح و به انتظار آن‌ها از سازمان بازرسی به عنوان یک نهاد نظارتی اشاره کرد و گفت: آن‌ها از سازمان بازرسی در انجام وظیفه خود در زمینه مسدود کردن گلوگاه‌های فساد، برخورد با مفسدان، اصلاح فرآیندها و تذکر و هشدار به موقع، انتظار دارند و کوتاهی در انجام این وظایف خیانت به خون شهدا است.

وی با اشاره به حضور 400 نفر از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در جمع کارکنان سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر همین تعداد نیرو با همان روحیه خودباوری و همدلی روزهای دفاع مقدس دست به دست هم دهند، در نظارت بر عملکرد دستگاه‌‎ها و مبارزه با مفاسد و اصلاح امور، انقلابی بزرگ ایجاد می‌شود.

بنابراین گزارش، در ابتدای مراسم عبدالعلی زارعیان جهرمی مسئول امور ایثارگران سازمان بازرسی کل کشور طی سخنانی مطالبات ایثارگران را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار