بارش باران و برف در تهران

تهران (پانا) - طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان امروز (۷ بهمن‌ماه) ابری و با نفوذ سامانه بارشی تا صبح جمعه (۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات در بخش‌های جنوبی همراه با بارش باران و در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و برف در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از پنجشنبه شب تا جمعه شب (۷ تا ۸ بهمن‌ماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و از پنج شنبه تا شنبه (۷ تا ۹ بهمن‌ماه) کاهش محسوس دما و یخبندان سطح زمین به‌ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از شنبه تا دوشنبه (۹ تا ۱۱ بهمن‌ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد در بعضی ساعات انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۸ بهمن‌ماه) قسمتی ابری به‌تدریج صاف و وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای شنبه (۹ بهمن‌ماه) آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۴ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار