۲۳۰ هزار تومان از قیمت سکه کم شد

تهران (پانا) - قیمت سکه امروز (پنجشنبه، هفتم بهمن‌ماه) در بازار تهران با ۲۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۳۰ هزار تومان از قیمت سکه کم شد

در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان شد.

قیمت اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌ هزار و ۸۱۶ دلار و ۹ سنت معامله شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از چند هفته گذشته پس از مدت‌ها تثبیت قیمت در کانال ۲۷ هزار تومان، به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و از ۲۷ دی ماه وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد. این کاهش قیمت‌ها موجب افت قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته شده است. البته در برخی روزها شاهد رشد اندک بهای سکه و طلا نیز بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار